תמונת נושא

כל מה שרציתם לדעת על Wi-Fi6

מהיר להכיר: תקן Wi-Fi6

הוא מהיר יותר, הוא חזק יותר ובקיצור – הוא פשוט טוב יותר. מוכנים? הכירו את תקן Wi-Fi6.
על הגלים האלחוטיים כבר שמעתם? מדובר בטכנולוגיה מהירה של התקן החדשני 802.11ax, אשר עובד בצורה מהירה בהרבה מאשר Wi-Fi5. ולא על המהירות לבדה, ביצועיו המשופרים באים לידי ביטוי גם ביציבות, ברף גלישה ובאפשרות לגלישה ממכשירים מרובים על גבי אותה הרשת.

Wi-Fi6 עם ביצועים משופרים

תקן האינטרנט Wi-Fi6 נועד לשפר את חווית הגלישה באופן משמעותי, כאשר הוא מטיב את חווית המשתמש וחווית הגולש. השיפורים הבולטים באים לידי ביטוי ברוחב פס כפול ומכופל מזה של הגרסה הקודמת לו – פי 4 מרוחב הפס של Wi-Fi5, בנוסף הוא מאפשר נדידה ממקום למקום תוך גלישה רציפה ואמינה. וכמו כן, הוא גם מאפשר ניהול חכם ונוח של משתמשים וגם של אלמנטים.
מהירות – אמרנו, יציבות – אמרנו, רציפות – אמרנו, גלישה מרובה – אמרנו. אך לא די בכך, ישנו יתרון נוסף ובולט של תקן ה Wi-Fi6, אשר בא לידי ביטוי בעובדה שהוא מייעל את התקשורת בסמארטפונים ובטאבלטים ובכך הוא מאריך ומטיב את חיי הסוללה של המכשירים הללו.

קפיצה משמעותית לחווית גלישה חדשנית

תקן ה Wi-Fi6 מאפשר חווית גלישה אחרת ומשפר משמעותית את איכות האינטרנט. הן במשרד והן בבית, ה Wi-Fi6 מאפשר גלישה איכותית ורציפה של כלל המכשירים המחוברים לרשת, אשר באה לידי ביטוי גם במהירות וגם ביציבות.
העובדה שרשת האינטרנט תהפוך מהירה יותר תעשה הבדל מהותי ומשמעותי וטיב הגלישה יהיה נשופר ומורגש באופן ניכר, כאשר העברת הנתונים תועבר בקצב שיא כמעט מסחרר של עד 10 ג'יגה בייט פר שנייה על גבי רשתות האלחוט.
על מנת להתקין רשת זו, תצטרכו לוודא שברשותכם ראוטר תומך Wi-Fi6. כיום, חברות רבות איכותיות וטובות כבר הוציאו ראוטרים אשר תומכים בתקן זה, ישנם דגמים תואמים מבית TP-link, D-link, Asus, Xiaomi ועוד. כמו כן, אם ברשותכם ראוטר אשר תומך תקן Wi-Fi5, אז הוא יתמוך גם בתקן המחודש.
השוק הטכנולוגי מתאים עצמו אט, אט לתקן Wi-Fi6, ניצוצות של חברות סמארטפון תומכות טכנולוגיה זו, בעיקר מכשירי האייפון המתקדמים מבית אפל ומכשירי הגלאקסי המתקדמים מבית סמסונג. ביניהם דגמי galaxy S10, galaxy NOTE10, galaxy S20, i-phone11, i-phone 11 pro ועוד.

מה הצעד הבא בעולם הרשתות האלחוטיות?

תקן ה Wi-Fi6 מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בעולם הרשתות האלחוטיות ופורץ דרך חדשה אשר תוביל לשינוי מהותי בכל עולם הטכנולוגיה. ככל הצפוי, כעת עולם הטכנולוגיה יאלץ להתאים את עצמו לאיטו לתקן המבטיח. השינויים יבואו לידי ביטוי בשירותי הענן השונים (אשר חלקם כבר התאימו את תמיכתם לתקן), כמו כן תקן ה Wi-Fi6 יסלול את דרכם של הדור החדש של המחשבים, הסמארטפונים, הטאבלטים והטכנולוגיה כולה בעקבות השדרוג שהטריף את עולם הטכנולוגיה.

צרו עמנו קשר

צוות עובדי החברה ישמח
להעניק לכם שירות

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו 38CF615D-4F66-49F1-B8A1-6E58961A10D3 וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!