תמונת נושא

תמיכה במעבדות פיתוח

הניסיון שלנו נותן לכם יותר!
אנו ב EGTrade בעלי ניסיון רב שנים ומוכח בעבודה מול חברות שבבים גדולות, מול מהנדסים ומול מעבדות פיתוח. אז למה בעצם אנחנו מספרים לכם את זה?
מכיוון שאנו מציעים שירותי תמיכה במעבדות פיתוח תוך דגש על מתן מענה מהיר מאוד וזמינות מיידים גם בשעות חריגות.
בנוסף, אנו מציעים שירותי הקמת מעבדות הכוללים מעטפת שלמה של טיפול, החל מהקמת התשתיות, דרך הציוד והשכרת הנכס ועד המוצרים הנלווים.
כל אלו תוך היכרות מעמיקה עם התחום ועם שפת המהנדסים ותוך הבנה מלאה של הלקוח ושל צרכיו.

שירותי תמיכה למעבדות – רק עם המומחים של EGTrade!

למה דווקא אנחנו?
אנו מודעים לחשיבות הזמן אשר עלול לעלות בכסף רב ומעניקים שירותים מהירים ומקצועיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר! בנוסף למהירות, אנו זמינים גם מעבר לשעות העבודה הרגילות על מנת לספק עבורכם את המענה האיכותי ביותר.
בנוסף לשירותי תמיכה ובמסגרת ההיכרות שלנו עם התחום, צוות EGTrade מדבר בשפה משותפת עם מהנדסי המעבדה ושם דגש על הבנת צרכי המעבדה. אנו בונים יחד עם המהנדסים הזמנה נכונה אשר עונה בדיוק על צרכי הפיתוח. בכך, אנו חוסכים לכם זמן יקר ורב המוקדש לחיפוש ורכישה של המוצרים המתאימים: ציוד מחשוב עבור TESTING ועבור עמדות ה TESTING, מחשבים מיוחדים והרכבתם, רישיונות תוכנות וציוד מתאים עבור הטסט.
שירותי התמיכה שלנו כוללים גם שירותי תחזוקה כלליים, הקמת מעבדות חיצוניות, תחזוקת המעבדות הללו ועוד. אנו מכירים לעומק את הציוד בו משתמשים במעבדות, את ציודי הבדיקה המיוחדים ואת האביזרים והכלים איתם משתמשים. אנו מציעים מכלול שלם הכולל הקמת המעבדה, ציוד, השכרת הנכס ומעטפת שלמה של הכנת הנכס לעבודה החל מהתשתיות ועד השירותים הנלווים.
ניסיון כבר אמרנו? מעבר לידע רב בתחום המהווה תנאי קבלה בסיסי לעובדי החברה, אנו גם עובדים מול חברות שבבים גדולות ומעבדות, מספקים עבורן את התמיכה המקצועיות ביותר – ללא פשרות וללא תחרות.

זמן זה כסף. מסכימים?

הזמן שלכם, שווה כסף. המון כסף.
ולכן, אנו עושים הכל על מנת לחסוך לכם זמן רב אשר מתבטא בכסף רב.
אנו מספקים שירותים מקצועיים הכוללים מענה מהיר מאוד. אנו מספקים מהיום להיום, בהתאם לרמת הדחיפות וזמינים עבורכם בשעות לא שגרתיות.
כל אלו – המהירות, הזמינות והיעילות, כמובן שאינם באים על חשבון המקצועיות והאיכות.

EGTrade – שירותי תמיכה במעבדות פיתוח, ללא פשרות וללא תחרות!

צרו עמנו קשר

צוות עובדי החברה ישמח
להעניק לכם שירות

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו 38CF615D-4F66-49F1-B8A1-6E58961A10D3 וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!