תמונת נושא

גריטת ציוד אלקטרוני

על השמדת מדיה מגנטית כבר שמעתם? מדובר בשיטת גריסה המיועדת עבור ציוד ישן, לדוגמת כוננים קשיחים ועוד. שיטת הגריטה מאפשרת לגרוס את המידע האלקטרוני על גבי השבבים לכדי פירורים קטנים כך שלא ניתן יהיה לשחזר את המידע הרגיש אשר היה שמור עליהם.
כפי שניתן לגרוס מסמכים מסווגים ומסמכים ישנים, כך אנו ב EGTRADE מציעים שירותי גריטה עבור ציוד ישן, הארד דיסקים ועוד.

מי צריך שירותי גריטה?

שירות הגריטה נועד לכל בעל עסק, חברה, או ארגון אשר מתעסקים עם מידע רגיש, עם מידע מסווג או עם מידע אישי וסודי השייך לעסק. המידע נשמר על גבי הכוננים הקשיחים ועל גבי ציוד אלקטרוני ושבבים שונים.
עם התיישנות הציוד והתחדשות בציוד אלקטרוני מתקדם בעסק, בעלי העסקים זורקים את הציוד הישן. אז מה הבעיה? שיחד עם הציוד נזרק גם כל המידע הרגיש אשר שמור על גבי הציוד, המחשבים, הכוננים, השבבים וכל ציוד אלקטרוני אחר.

הדרך הבטוחים להיפרד משאריות המידע

כאשר אתם מקבלים מכתבים מהבנק, אתם זורקים אותם שלמים, או שמא קורעים אותם לחתיכות קטנות?
התשובה ברורה לכולנו – כאשר מדובר במסמך רגיש המכיל מידע אישי וסודי, אנו נוטים לגרוס או לפורר לחתיכות קטנות את המסמכים השונים בטרם אנו משליכים אותם לפח.
אותו דבר באשר לתחום הטכנולוגי – כאשר הציוד האלקטרוני אשר בידינו יוצא מכלל שימוש ואנו מעוניינים לזרוק אותו מבלי שהמידע אשר עליו יהיה חשוף לגניבות, להעתקה ולהגעה לידיים הלא נכונות, אנו גורטים אותו לכדי פירורים קטנים כך שלא יישאר זכר מהמידע ולא ניתן יהיה לשחזרו.

המומחים של EGTrade מציעים שירותי גריטה אמינים ויסודיים

השמדת מדיה מגנטית הינו נושא רגיש אשר מחייב עבודה אמינה ויסודית על מנת להשמיד בצורה המיטבית, כל פיסת מידע אשר הייתה שמורה על גבי הציוד אותו שלחתם לגריטה.
חוששים? תנו למומחים שלנו לדאוג לשקט שלכם.
כאשר מדובר בהשמדת מדיה מגנטית, המומחים של EGTRADE ידאגו לכם למעטפת מושלמת הכוללת טיפול יסודי בציוד הישן וגריסת החומרים עד לכדי חלקיקים בלתי ניתנים לשחזור.

רכשתם ציוד חדש? הבטיחו לעצמכם מעטפת הגנה

תדאגו לאבטחת המידע שלכם!
לאחר שטיפלתם במידע הישן ונפרדתם לשלום משאריות המידע. אל תשכחו להגן על הציוד החדש. אנו מציעים גם פתרונות הגנה ואבטחת מידע איכותיים ומהטובים אשר קיימים היום בשוק אבטחת המידע: רישיונות אנטי וירוס, חומרה ותוכנות, אשר מציבות רף גבוה של הגנה. תוכנות אלו נועדו על מנת לשמור היטב על המידע החשוב ביותר שלכם.
כעת, כאשר השמדתם את המידע שעל גבי הציוד הישן ואתם מגנים על המידע אשר ישמר על הציוד החדש. אתם יכולים ללכת לישון בראש שקט ולהיות רגועים. יש למידע של הארגון או העסק שלכם, את מעטפת ההגנה המושלמת.

צרו עמנו קשר

צוות עובדי החברה ישמח
להעניק לכם שירות

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו 38CF615D-4F66-49F1-B8A1-6E58961A10D3 וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!